czwartek, 13 sierpnia 2015

Kafelek, czyli ktoś nowy...

Hellow!
Znasz skądś to powitanko? Nie? A może w takim razie kojarzysz 1babi1, lub Kafelka? Też nie? Eh... No to wypada się przedstawić. Mam na imię Gabi, ale Kafelek zastępuje mi imię. Liczę 12 lat, a me urodziny wypadają 8 lipca. Jestem osobą o dziwnym charakterze i upodobaniach. Często opisywana jestem jako ''Kochają zwalać winę na innych egoistką o złotym sercu.'' lub ''Lubiąca pomarzyć i pośmiać się, bardzo leniwa osoba.'' Nie no z tym lenistwem nie jest aż tak źle... No dobra jest. Zawsze zwalam winę na innych, żeby tylko nie było na mnie. Jestem również dziewczyną przesądną, czasem pomocną. Interesuję się historią, blogowaniem, zjawiskami paranormalnymi i od kilku dni jazdą na Fishboard. Lubię tworzyć parodie piosenek (ostatnio sparodiowałam ''Sarsa - Naucz Mnie). Na MovieStarPlanet gram od czerwca 2013. Pierwsze moje konto nosiło nick Clawden (liczb nie pamiętam). Porzuciłam jednak grę na nim i w listopadzie powstała 1babi1. Zaliczam się do pokolenia ''Intensive MSP'', czyli Pokolenia Rozwoju. Piszę na jeszcze 3 blogach, którymi są blog Kisielka, Nasze Przygody na MSP i Malinowe MSP razem z Nami. Posty ode mnie będą prawie codziennie. Muszę tylko Was poinformować, że w sobotę wyjeżdżam i wracam w niedziele wieczorem. No dobra opisałam chyba siebie wystarczająco... Pominęłam coś? A no tak wygląd! Mam szaro-niebieskie oczy, piegi oraz malinowe usta. Moja skóra jest bardzo blada, prawie biała. Noszę okulary, które zajmują mi 1/3 twarzy, ale w innych siebie nie wyobrażam. Moje włosy są dość krótkie, bo sięgają zaledwie do ramion :c Ich kolor to ciemny blond. Mierzę zaledwie 151 cm wzrostu i do szczupłych zaliczyć mnie nie można (według pielęgniarki ważę 58,8 kilo ;-;), ale gruba też nie jestem (w domu na wadze 43 kilo). Heh, co Wam jeszcze powiedzieć? Koffam Nutelle, a już szczególnie z kabanosami... (Ja dziwne rzeczy jem.) Lubię robić loga i tworzyć look'i. Może powiem Wam jakie będą serie?
Poniedziałek - BlogvsBlog
Wtorek - Ocena lóg
Środa - Brak posta
Czwartek - Tu i Tam
Piątek - BlogvsBlog
Sobota - Brak posta
Niedziela - Ocena lóg


Nie wiesz co oznacza dana seria? Tu masz rozpiskę.

BlogvsBlog - Oceniam blogi, które Wy zgłaszacie. Tematyka nie musi być o MSP. Blog, który w danym poście otrzyma najwięcej punktów, zaobserwuję.
Ocena lóg - Oceniam swoje, jak i Wasze loga. Jeśli chcecie mi przesłać loga do oceny mój Gmail to kafelek888@gmail.com
To i Tam - Wchodzę np. na Stardoll i tworzę tam zestaw ubrań. Następnie odwzorowuję ten komplet na MSP. Tak samo robię z twarzą i włosami.

To chyba tyle... Seria ''Tu i Tam'' pojawi się jeszcze dziś. Na koniec chcę bardzo podziękować Kathey za niesamowitą szansę. Pisanie na takim blogu to zaszczyt i szansa. Mam tylko nadzieję, że jej nie zmarnuję...
Papatki!
~Kafelek



5 komentarzy:

  1. Super, że się dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, juz nie moge sie doczekac posta "Tu i Tam" *-* Pozdro: safira987

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że tutaj się dostałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci i trzymam za Ciebie kciuki :*


    ~Misia 1289
    ~Ivka.

    OdpowiedzUsuń