piątek, 14 sierpnia 2015

#1 Look for me!

Heej! ^^

Tak jak wam obiecałam, dzisiaj lecimy z nową serią pt. ,,Look for me!''. W poprzednim poście już tłumaczyłam, o co w niej chodzi, więc chyba nie muszę się powtarzać xD
Look dla mnie stworzyli: kornelia123lol, snicerslady0, 1szymon102, oraz Domcia2589.
Zacznijmy od looku kornelia123lol:

Ale ładnie *u* Ten look od razu przypadł mi do gustu :) Jest prosty i bardzo ładny, wykorzystałaś zwykłą, czarną bluzkę z design studio i połączyłaś ją z ładnymi, czarno białymi spodniami w podłużne paski. Całość dopełnia klasyczny, czarny melonik ^^ Nie widzę tu żadnych błędów, dlatego otrzymujesz ocenę 10/10. ♥

Teraz ocenimy sobie look snicerslady0:

Ślicznie *-* Tutaj również mamy bardzo ładny look :) Użyłaś uroczej bluzki z króliczkiem, a do niej czarne spodenki. Wszystko pasuje, z kolei buty należą do moich ulubionych. Dobrze, że dorzuciłaś taką kokardkę na głowę, z nią jest tak uroczo ♥ Nie podobają mi się tu jedynie te szelki, ponieważ słabo je widać i średnio pasują do bluzki, oraz możliwe, że zdjęłabym ten kolczyk w nosie. Mimo tego look otrzymuje ocenę 8,5/10. :)

Nadszedł czas na dzieło 1szymon102:

Fajny tytuł xDDDD No dobra, muszę przyznać, że nie mam tyle dodatków, ile byś chciał xd
Widzę, że postawiłeś na biały kolor. Biała bluzka i biała spódniczka - świetnie je dobrałeś ,,modelem'' :) Dodałeś także moją ulubioną kokardkę na włosy. Jeśli chodzi o buty, również strzał w dziesiątkę - białe balerinki, w końcu czółenka by tutaj w ogóle nie pasowały, prawda? Jedyne co mi się bardzo, bardzo nie podoba, to te czarne spodnie z rajstopami. W OGÓLE tu nie pasują, no po prostu psują cały look :'( Ale mimo tej wpadki strój i tak prezentuje się świetnie, więc dam ci 7,5/10. xD

I na koniec look autorstwa Domcia2589:

Jak ślicznie *o* Pięknie dobrałaś bluzkę razem ze spódnicą. Uwielbiam połączenie białego z pudrowym różem ♥ Szkoda tylko, że spódniczka ma czarny pasek, no ale nie rzuca się on aż tak bardzo w oczy. Miałaś super pomysł, żeby dodać do tego wszystkiego ten uroczy wianek <3 Look mi się bardzo podoba, jest taki letni i delikatny, więc dostanie ode mnie 10/10! c:

Dobrnęliśmy do końca naszego oceniania. Mam nadzieję, że post wam się spodobał i pamiętajcie, że możecie się dalej zgłaszać w komentarzach do drugiego ,,odcinka'' z serii ,,Look for me!''. Napiszcie nick i gotowe :) Przypominam, że biorę max. 6 osób i nie wiem dokładnie, kiedy pojawi się kolejny post z tej serii.
Do następnego postu, kochani! ♥

~Yousain

15 komentarzy:

  1. Bosh! Starałem się dodać wszystko ;-; 7,5/10 ;-; ;-; ;-; po CO TE emoTikonY?!?!?!?!?!?!?

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja 10/10 ;') Tak naprawdę to podglądałam w bloggerze co pisałaś B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, ten pasek, ale stwierdziłam, ze nic lepiej nie będzie pasować. 10/10 dostałam *U* Cieszę się ^^
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ocenę :) Taak jak ja dowale dodatkami...
    snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :3 Login : kopiko212.
    (Bez kropki) :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się c:
    Nick: korczaczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny posteł! Ten ostani look jest prześliczny *^*
    Pozdrawiam
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń