piątek, 21 sierpnia 2015

1# Pytania & Wyzwania - Ciąża? :'o

Heyos.
Dzisiaj zaczniemy serię z pytań i wyzwań. Zrobiło się tego dosyć sporo, więc... postanowiłam, że wreszcie napiszę (nie) upragnione odpowiedzi i pokażę moje wyzwania.  Przed przedłużania, zaczynajmy!

Pytania od 1szymon102, *Będę pisać tylko nick'i na MSP.*

Pytania:
1. Jesteś w ciąży?

Nie! A czemu pytasz? B))
2. Chcesz być w ciąży?

Kiedyś może tak... *Wyobrażam sobie Szymona w ciąży... c':)
3. Dlaczego nie chcesz?

K-I-E-D-Y-Ś będę w ciąży. Nie napisałam, że nie chcę. (ha! 2:0 dla mnie!)
4. A może jednak?

Wolę już nie odpowiadać. Wyraziłam się jasno u góry. ^^^^^^^^^^^^^^
5. Kathey to... #hajsownik i miła administratorka tego bloga. 
6. Abieska to... wspaniała człowieczyna, która ma świetne posty (i ask'a!).
7. Nie wiesz o co chodzi w pytaniach wyżej?

W sumie... to nie. 2:1 :c Ważne, że jakoś odpowiedziałam.
8. Lody VS Lód.

Hmmm... Lody, bo na patyku? 
9. Harry Potter VS Władcy Pierścieni.

Harry Potter. Kocham <3 Tak, jestem fanką! Omygy.
10. Pytanie?

Wal śmiało! (:
11. Lubisz masło?

Tutaj WAS zdziwię. Nie, nie lubię masła, ani margaryny. Dlaczego? Sama nie wiem... Wyjątkiem są tosty, bo w nich fajnie się rozpływa masło. 
12. Z czym kojarzy Ci się -> # (masz 10 sekund na napisanie)?

Z hasztagiem lub (minęło 10 sekund... :/) kratami/kratkami na MSP.
13. Filmy VS seki?

Ja osobiście wolę oglądać filmy. Są bardziej... wciągające. Seki, to tylko dla zarabiania sc i fame. Każdy film i sek ma swoje plusy i minusy, ale zdania nie zmienię! Wolę filmy! 
14. Koniec?

Nie! :( Daj jeszcze wyzwania!!! Bo Cię nawiedzi różowy kapelusznik z... zakrwawionym królikiem!!!
*O! Jest przynajmniej wyzwanie! ^^*

Wyzwania:
Wyznaj miłość Tynie!

Oto mój wiersz miłosny do Tyny:
TYNO!
Jesteś pączkiem, którego nie lubię...
tylko kocham i wielbię!
Jesteś jak Tyna! Prawdziwa!!!
*Nie udaję!*
O milejdii!
Lofff ju!! Oooo

To za mało? Zobacz co napisałam na jej blogu! Oto screen'y:

Oto piosenka dla Ciebie Tynciu! ♥


 BEJBE! <33333333

Mam zaliczone? :p
Koniec pytań i wyzwań od Shymona. Jedziemy dalej!

Wyzwania od Snicerslady0

Przebierz się na msp w kolorowy strój (wszystko do siebie niepasujace) i napisz w statusie, że opanowali cię kosmici. 

Zaliczysz? (:




















Napisz na forum bezsensowny temat (wykaz się kreatywnością! )



Ten komentarz... X'D








Koniec wyzwań od Snicerslady0. (bez kropki)

Z OSTATNIEJ CHWILI! KTOŚ SPYTAŁ SIĘ MNIE O MÓJ STRÓJ!!!


*Potem spytała się mnie o pozdro. Ja mam dużo dm, więc mogę Wam dawać pozdra! Piszcie na
 priv.*








Pytania i wyzwania od kornelia123lol

Pytania 
1. Lubisz swoje imię?
Tak. Inne imiona też mi się podobają, ale nie wyobrażam sobie mnie (Mikołaj do mnie dzwoni ;-;) w innym imieniu.
2. Pierwsza litera twojego nazwiska?

Nie wiem czy mogę to napisać... Pam, pam, pam... Moja 1 litera nazwiska to N. Nie pytajcie o drugą, trzecią itd.!
3. Masło czy margaryna? 

Nie lubię masła i margaryny. Mam wybierać? Hmm... Chyba trochę bardziej lubię margarynę, ale sama nie wiem z jakiego powodu.
4. Ziemniaki czy kartofle?

To nie to samo? :o Gdybyś napisała "Ziemnioki czy kartofle?" - wybrałabym "ziemnionki", ale nie... No, trudno.. Biorę kartofle.
5. Ryż czy kluski? 

Ryż! Kocham ryż! <3 Mniam, mniam!
6. Czekolada czy batony?

Tutaj jest mały problem. Mam uczulenie na czekoladę, a większość batonów z nią jest... Tak samo orzechy. Nie mogę nic wybrać.
7. Ulub. część ciała?

Tyłek!!!!!!!! Ja najbardziej lubię twarz. Dlaczego? To na niej się najwięcej dzieje. Jest tam uśmiech, smutek, złość itd. Nie wiem jak Wy, ale ja cenię człowieka za charakter i uśmiech. :)
8. Spodnie czy spódnica?
Zdecydowanie spodnie. Możesz się w nich swobodnie czuć, są elastyczne, wygodniejsze niż spódnica. Są też krótkie spodenki (należą one do rodziny spodni), które przypominają spódnicę, tyle że złączoną. NIE lubię spódnic. Koniec i kropka.
9. Woda czy sok?

Nie wiem. Woda jest w każdym soku... Więc mogłabym wybrać sok, ale woda jest lepsza na upały. Poddaję się.
10. Ulub. napój?

Mam parę ulubionych.

1. Soki jabłkowe.
2. Jabłko mięta, jabłko wiśnia.
Ogółem lubię wiele pić z firmy "Tymbark".
11. Jak chciałabyś mieć na imię?
Chciałabym mieć takie imię, jakie mam. Nie chcę go zmieniać (zwłaszcza, że podoba się Szymonowi B) ). Myślę, że jest ładne i mi się ono podoba.
12. Ulub. znak interpunkcyjny?

Ciekawe pytanie. Hmmm... Najczęściej używam ":", ".", ",", ")", " " " i to właśnie je najbardziej lubię, bo resztę buziek można stworzyć z liczb i liter, np. "xD", "x3" itd.
13. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z bloggowaniem?

Szczerze, to nie wiem. Myślę, że od jakiś 2 lat interesowałam się tym, ale dokładnie, to... pfe... nie wiem jaka data dokładna...
14. Kiedy obchodzisz imieniny?

Jak dobrze pamiętam to obchodzę 22.05. Zawsze się mylę.. czy to nie np. 24.05... ale chyba dobrze napisałam.

Wyzwania
- Napisz w statusie "Hahahacked by Pierogi w spodniach!" XDDD

Zadanie - wykonane! Dodatkowo porozmawiałam z osobami ^^


- Idź na chat i podrywaj niskie lvl.

Tutaj dodałam film, ponieważ nie mogłam zrobić dobrych screen'ów.


- Dodaj zdjęcie żula i zatytułuj "To ja :) Ładny jestem?".

Na MSP się nie... mody blokujo... :|


Było takie ładne zdjęcie... :/

To na tyle! Resztę pytań i wyzwań zrobię w następnym poście z tej serii.
`Bayos! ♥
~Juls♥ /wiolunia10x







15 komentarzy:

  1. Piękna jesteś! Julia? Ty jesteś Julia? xDDD AHA *^-^* W kolejnym poście ja xDDD

    +40 DLA FEJMU SHYMONA

    ~Shymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej... gdzieś Cię muszę spotkać! ^-^ XDDD Będzie fejm! ;p

      Usuń
    2. Na MySyPy nie da rady, nie wchodzę za często i statystyka na filmach przez to spadła xDDD

      ~Shymon

      Usuń
  2. Fajny posteł! XD

    ~Xmalinqa, #Milusia

    Ps. Mogę zaprosić na MSP? Mój nick to #Milusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Oł, ja tam jestem c: Bardzo fajnei się gadało w Centrum XDD Kiedy powtórka? XDD
    Doma | Kakauoma

    OdpowiedzUsuń
  4. W następnym będą wyzwania ode mnie? Mam nadzieję :3 xD Jakby co to podałam nick, Pauli2k.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Miałam w planach od Ciebie i jeszcze jednej osoby z tamtego posta.

      Usuń
    2. A moje pytania i wyzwania będą? :c

      Usuń
    3. Julie ♥ też Cię kocham

      Usuń
    4. OOOOOOOOOOOO! TYNA! <333 LOFFF! <3

      Usuń
  5. Super. Całkiem przystojna jesteś B) te klimaty gdy ma się śmietnik 50 metrów za blokiem i się "żule" pytają o 2 zyta na piwko co nie? #Swag xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz pozdro? Ludzie mnie nie lubio i nawet mi grafa żałujo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na Wilanowie żule i menele czają się w krzakach (y) TagBardzoSwagB)

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat z forum, najlepszy! xDD

    OdpowiedzUsuń